چگونه با تولید کارت های تخفیف درآمد کسب کنیم
نوشته شده توسط : آرزو

یک کسب و کار پولی بزرگ وجود دارد که می توان آن را بدون هیچ هزینه ای شروع کرد، با ریسک کم، که شامل دادن کارت های ویژه است. این کارت‌ها کارت‌های تخفیف هستند، کارت‌هایی به اندازه کیف پول که به دارنده آن اجازه می‌دهند در کسب‌وکارهای شرکت‌کننده تخفیف دریافت کنند. این کسب و کارها برای درج آگهی روی کارت پول پرداخت می کنند. آنها از افزایش قرار گرفتن در معرض و از به دست آوردن مشتریان جدیدی که برای تخفیف وارد می شوند و به مشتریان بازگشتی تبدیل می شوند، سود می برند. دارندگان کارت از تخفیف هایی که می توانند دریافت کنند بهره مند می شوند.

و شما از تبلیغات سودآوری که می فروشید سود می برید!

مراحل استفاده از کارت تخفیف

این یک تجارت نسبتاً ساده برای توضیح است. در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:

  1. کارت خود را طراحی کنید (می توانید این کار را با کمک یک نرم افزار رایگان ماشین تجاری انجام دهید).
  2. هزینه های خود را محاسبه کنید و قیمت تبلیغات خود را تعیین کنید.
  3. با مشاغلی که مکرراً از تخفیف یا کوپن استفاده می کنند (تبلیغ کنندگان بالقوه) تماس بگیرید به صورت حضوری یا از طریق پست، با یک بسته اطلاعاتی.
  4. تبلیغات (و پول!) را جمع آوری کنید و با هم روی کارت هایی به اندازه کیف پول چاپ کنید.
  5. کارت ها را بین مردم توزیع کنید.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. البته جزئیات بیشتری وجود دارد که باید بدانید.

اگر در شهر شما کالجی وجود داشته باشد، یا تعداد زیادی از افرادی که تعطیلات خود را در آنجا می گذرانند یا به شهر نقل مکان می کنند، این تجارت به ویژه خوب کار می کند، اما می توان آن را در هر منطقه ای با موفقیت اداره کرد. بهترین بخش (علاوه بر پول) این است که می توانید این تجارت را از روی میز آشپزخانه خود راه اندازی کنید! در اینجا دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید تا در کسب و کار کارت تخفیف سود زیادی کسب کنید.

انتخاب نام

ابتدا یک نام برای کارت خود در نظر بگیرید. نام جذابی که دارای کلماتی مانند تخفیف، پس‌انداز، پول، دلار، بزرگ، رایگان یا سایر کلماتی است که موجب صرفه‌جویی در دلار می‌شود، در ذهن مردم می‌ماند. اگر شما (یا یکی از دوستانتان) توانایی هنری دارید، یک لوگو با نام کارت خود یا تصویری که ویژگی صرفه جویی در پول کارت را نشان می دهد طراحی کنید.

طراحی کارت تخفیف

بعد، طراحی کنید که کارت شما چگونه به نظر می رسد. باید به راحتی در کیف پول جا شود، بنابراین به اندازه کارت اعتباری پایبند باشید. در قسمت جلو، لوگوی شما باید به همراه حداکثر شش آگهی در سه ستون دو تایی ظاهر شود. پشت باید حداکثر به بیست فضای تبلیغاتی، دوباره در سه ستون (7 در طرفین، 6 در وسط) تقسیم شود. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما آنها قابل خواندن خواهند بود. فراموش نکنید که نام، آدرس و تلفن کسب و کار خود را در جلو یا پشت، در پایین کارت قرار دهید.

همچنین باید پوستری را با لوگو و اطلاعات کارت کنار هم قرار دهید. برای فهرستی از مکان‌هایی که کارت را می‌توان دریافت کرد، و برای فهرستی از مشاغل تبلیغاتی فضا بگذارید. تولید این پوستر برای چاپگر شما ارزان خواهد بود و در صورت داشتن این پوستر می تواند در رایانه شما تولید شود و هزینه های شما را حتی بیشتر کاهش می دهد. حالا هزینه های خود را محاسبه کنید.

هزینه کارت تخفیف

هزینه اصلی برای شما چاپ کارت تخفیف خواهد بود، بنابراین برای قیمت با تعدادی از چاپگرها تماس بگیرید. شما یک کارت براق یک یا دو رنگ، با قیمت برای مقادیر 1000 تا 10000 کارت می خواهید. دریابید که در چه مقادیری شکست های قیمتی قابل توجهی رخ می دهد. این می تواند به تعیین دقیق تعداد کارت هایی که می خواهید تولید و توزیع کنید کمک کند. این شماره هنگام تماس با تبلیغ کنندگان شما مهم خواهد بود.

از اینکه کارت ها چقدر هزینه می کنند ناامید نشوید! لازم نیست نگران صرف هزینه زیادی برای تولید کارت‌ها باشید، زیرا باید از تبلیغ‌کنندگان بخواهید که حداقل نیمی از قیمت تبلیغات خود را در زمانی که تصمیم به تبلیغ دارند بپردازند، و مابقی را هنگام توزیع کارت‌ها. برخی از کسب و کارها ترجیح می دهند 100٪ پیش پرداخت کنند، که بسیار خوب است! شما نباید با مشاغلی برخورد کنید که هیچ هزینه ای از قبل پرداخت نمی کنند، مگر اینکه تمایلی به مقابله با سردردهای مجموعه داشته باشید.

توزیع کارت تخفیف

باید به نحوه توزیع این کارت ها فکر کنید. اگر در شهر شما کالجی وجود دارد، در اینجا چند ایده وجود دارد. با بخش پذیرش در کالج تماس بگیرید، کارت تخفیف خود را توضیح دهید و ببینید آیا آنها در نظر دارند کارتی را در مواد آموزشی که هر دانشجوی ورودی دریافت می کند قرار دهند. همچنین، مکان‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید پشته‌ای از کارت‌ها را برای دانش‌آموزان قرار دهید. مکان های اصلی عبارتند از کافه تریاها و سالن های غذاخوری، اسنک بارها، کتابخانه ها و هر مکان دیگری که دانش آموزان در آن جمع می شوند. برای عموم مردم، نقاط توزیع عالی شبیه به نقاط کالج است.

رستوران‌ها، خواربارفروشی‌ها، تئاترها، ساختمان‌های آپارتمانی، هر جایی که گروه‌های زیادی از مردم هستند. فراموش نکنید که می توانید به هر تبلیغ کننده، عرضه خوبی بدهید تا به مشتریانش رایگان بدهید. تنها کاری که باید انجام دهید چند تماس تلفنی خوب و متقاعدکننده است و توزیع شما به راحتی انجام می شود. به شخصی که با او صحبت می کنید استرس داشته باشید که در دسترس قرار دادن کارت ها در اختیار مشتریانش برای آنها تجارت خوبی خواهد بود، حتی اگر روی کارت تبلیغ نکنند، زیرا مشتریان آنها از این تخفیف ها قدردانی می کنند و به تجارت نگاه می کنند. به عنوان دوست آنها برای انجام این کار.

اکنون که قیمت های چاپ خود را دارید، تعیین کنید که چقدر می توانید برای تبلیغات هزینه کنید. هزینه های تلفن، تبلیغات، رانندگی و هزینه پست شما را تخمین بزنید.

آیا انجام اینکار اقتصادی است؟

همه اینها را با هم جمع کنید و تصوری از هزینه های خود خواهید داشت. حالا این رقم را در پنج ضرب کنید. این رقم را بر تعداد کل تبلیغ کنندگانی که در کارت خود خواهید داشت تقسیم کنید. عددی که در نهایت به دست می آورید میانگین قیمتی است که می توانید برای هر تبلیغ دریافت کنید. با توجه به تعداد کارت هایی که توزیع می کنید، آیا این معقول به نظر می رسد؟ اگر چنین است، باید نقطه شروع خوبی باشد.

شما باید اقتصاد منطقه خود، وسعت منطقه خود و هر رقابتی که ممکن است داشته باشید را در نظر بگیرید، زیرا این امر می تواند بر آنچه ممکن است بتوانید هزینه کنید تأثیر بگذارد. وقتی تصمیم می‌گیرید چقدر برای تبلیغات هزینه کنید، چند نکته را باید در نظر داشته باشید. تبلیغات در جلوی کارت باید قیمت بسیار بالاتری نسبت به پشت آن داشته باشند و در نتیجه باید کمی بزرگتر باشند. در پشت، می‌توانید با استفاده از «تبلیغات جعبه‌دار» دو نرخ تبلیغات متفاوت تنظیم کنید. یک آگهی با جعبه سیاه در اطراف آن بیش از یک آگهی بدون آن مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین می تواند کمی بالاتر باشد.

اکنون زمان تماس با تبلیغ کنندگان بالقوه است. در اینجا لیست کوتاهی از انواع مشاغلی که به احتمال زیاد از خدمات شما استفاده می کنند آورده شده است: رستوران ها، به ویژه موسسات فست فود و تنقلات + تئاتر + چاپگر + خشکشویی + تجارت تعویض روغن و قطعات خودرو * آژانس های مسافرتی + فروشگاه های پوشاک + سالن های مو + فروشگاه های لباس رسمی. این یک لیست کامل نیست، اما باید ایده ای از انواع کسب و کارهایی که باید با آنها تماس بگیرید به شما ارائه دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: